0722 273 322   0756 121 333

  • Banner10
  • Banner3
  • Banner4
  • Banner5
  • Banner6
  • Banner7
  • Banner8
  • Banner9
Ghidul
Cumparatorului

Ghidul Cumparatorului

Cautare rapida
Producatori
Splituri
Dublu-Splituri
Coloane
Casete
Ducturi
Plafon / Podea
Portabil
Arctic

 

Unul din primele momente importante pentru companie a fost anul 1972. Atunci Arctic a realizat primul export in Franta.
Dupa 1989, compania a fost privatizata. Mai precis, in 1997. Tot atunci a fost listata la Bursa de Valori Bucuresti. Pachetul majoritar de actiuni a fost preluat de Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare si Groupe Societe Generale. A urmat un program extins de modernizare si retehnologizare a companiei, in urma unei investitii totale de 30 de milioane de dolari. Drept urmare, Arctic a lansat o gama noua de aparate frigorifice, cu un design modern si cu parametri tehnici imbunatatiti. 

2002 a reprezentat un pas important in dezvoltarea Arctic. Atunci compania a fost cumparata de grupul Arçelik (Turcia), care produce si distribuie la nivel mondial electrocasnice mari si mici, componente si aparatura electronica. Astfel, Arctic a devenit una din cele mai importante companii private din Romania. 

Din 2003, Arctic nu mai inseamna doar frigidere. Am decis sa lansam o gama extinsa de produse: masini de spalat rufe,aparate de aer conditionat, aragazuri si aspiratoare. In urma acestei lansari, am devenit lider pe segmentul de electrocasnice in Romania, cu o cota de piata de 30%. Succesul electrocasnicelor Arctic este definit de cel mai bun raport calitate-pret, de o gama completa ce satisface exigentele clientilor, cu un design modern, o perioada de garantie de 3 ani si un service de calitate. 

Pe 4 martie 2004, a fost inaugurata o noua linie de fabricatie. Capacitatea de productie a crescut de la 440.000 unitati (2003) la 750.000 unitati/an (2004), ajungand in 2005 la 900.000 unitati/an. Pentru 2006, capacitatea de productie este de 1 milion unitati/an, atingandu-se astfel un record in productie de 4.384 buc./zi. 

Cresterea productiei a fost determinata de extinderea pietelor de export. In 2006, 65% din productia Arctic a fost comercializata si in: Franta, Marea Britanie, Germania, Polonia, Spania si tarile din estul Europei. In prezent, Arctic exporta catre 63 de clienti din 35 de tari, vanzarile ajungand la 740.000 buc. 

In 2004, au adoptat un sistem modern de management al productiei: Total Productive Maintenance (TPM). Acesta a fost creat de "Japan Institute Plant Maintenance" si implementat cu sprijinul consultantului Takashi Koizumi si al specialistilor japonezi. Conceptul acestui sistem este "zero pierderi". De asemenea, se urmareste cresterea capacitatii de productie corelata cu reducerea costurilor. 

In acelasi timp, Arctic a adoptat si programul de management Six Sigma. Acesta ii ajuta sa obtina un avantaj in fata concurentei prin cresterea eficientei si scaderea costurilor. Conceptele programului sunt: rezolvarea problemelor si prevenirea defectelor. La sfarsitul implementarii celor doua programe, Arctic isi va mari productia, ajungand la 1,5 milioane de unitati anual. 

Cu o gama completa de electrocasnice mari si televizoare, Arctic a pornit in 2005 la cucerirea inimilor romanilor prin lansarea noii game Diffusion. Caracterizata de un design modern, aproape futurist si de perfecta imbinare a acestuia cu tehnologiile de ultima ora, gama Diffusion a fost creata pentru a raspunde aspiratiilor din prezent ale romanilor la o viata mai confortabila, mai moderna si mai frumoasa. 

2006 este anul lansarii celor patru modele de centrale termice Arctic, marcand intrarea brandului intr-o noua categorie de produse. De asemenea, in 2006 se lanseaza si noua linie de productie pentru congelatoare orizontale, destinata atat pietei interne, cat si pietelor externe. Cu o capacitate de productie de 400.000 unitati anual si o investitie de 5 milioane Euro, aceasta este singura linie de productie de congelatoare orizontale a grupului Arcelik, produse ce sunt exportate in Turcia, CIS, Franta, Germania, Polonia, Italia, Iraq, Serbia, Africa de Nord.

Si tot 2006 marcheaza inaugurarea noului centru logistic Arctic, o investitie de peste 2,7 mil. Euro. Depozitul de produse finite este dotat corespunzator ultimelor standarde tehnice in domeniu si acopera o suprafata de 14.000 mp. 

Din perspectiva investitiilor, 2006 este un an plin pentru Arctic: 10,3 mil. Euro au fost directionate catre extinderea capacitatii de productie, alinierea la sistemele de calitate Arçelik (6 Sigma si TPM), promovarea noii linii Diffusion, consolidarea infrastructurii si dezvoltarea resurselor umane.

Un alt aspect important, care face din 2006 un an deosebit in istoria brandului Arctic, este faptul ca in acest an Arctic incepe sa vorbeasca romanilor despre el si valorile sale, dincolo de produsele care-l reprezinta. De fapt, este anul in care brandul Arctic se deschide la maximum catre consumatorii sai curenti si potentiali, dezvaluindu-le cum gandeste, cum vede viata si viitorul, cat de bine le intelege nevoile si aspiratiile si cat de aproape vrea sa le stea si pe viitor.

2007 este anul in care Arctic s-a inspirat din viata consumatorilor si a adaptat produsele nevoilor si dorintelor lor.

Aceasta este povestea Arctic in ani si in cifre, insa valorile promovate de companie raman cele ce-i atrag pe clienti: obiectivul de a fi cei mai buni pe piata prin produse de inalta calitate si design atragator si pozitionarea clientului in centrul nevoilor companiei.



Produse de la acelasi furnizor:
Momentan nu exista in stoc produse de la acest producator, dar va putem face urmatoarele recomandari:

Chigo Inverter Split 12000 BTU CS-35V3A-M107AH5C white
Chigo Inverter Split 12000 BTU CS-35V3A-M107AH5C white
Pret: 2150 RON    
AirKool AirWell AKAI Akontek Alizee Arctic Beko Buntz Chigo Citizen Daikin Danfoss Ferroli Fujitsu General Fujitsu Gree Haier Henson Hitachi Hokkaido Inventor LDK LG Midea Mistral NordStar NorthStar Osaka Panasonic Platinium Samsung Sanyo Sharp Simbio Starway Studio Casa TechnoLux Toshiba Vinchi Vortex Whirlpool White Westinghouse Yamato York Zass